Näitä tulet oppimaan tapahtumamarkkinoinnista.

Tapahtumamarkkinointi on yksi parhaimmista paikoista saavuttaa oma kohderyhmä.

Tapahtumaan ilmaantuu massoittain kiinnostuneita, joten on tärkeää, että tuotteesi erottuu muista.

Opetan sinulle kolme tapaa, miten sinä teet tapahtumastasi suuren menestyksen.

Miten tehdä tapahtumastasi menestys?

Tapahtumamarkkinoinnilla tarkoitetaan, kun saman alan yritykset järjestävät yhteisen tapahtuman.

Tapahtumaan saapuu massoittain samoista asioista kiinnostuneita saman kohderyhmän asiakkaita.

Jokaisella toimijalla on kaksi tavoitetta:

  1. Kirkastaa brändi kohderyhmän keskuudessa.
  1. Hankkia mahdollisimman paljon myyntiä/liidejä.

Miten saavuttaa tapahtuman tavoite parhaimmalla mahdollisella tavalla?

Ihmeellinen tempaus tuotteen markkinoinnissa.

Ihme on yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista. Sen tehokkuus perustuu wow-efektin tuomaan tunteiden piikkiin.

Tehokas erottautumisen keino. Jäät lopullisesti asiakkaan sydämeen.

Esimerkiksi: Jos esittelet imuria, todista sen imun tehokkuus tekemällä jokin ihme.

Nosta imurilla painavaa keilapalloa. Se saa koko tapahtumassa olevat asiakkaat ihmettelemään.

Markkinointi tempaus saa heidät vertailemaan pölyn keilapalloon.

Tuloksena on, ettei mikään muu tuote voi olla tuotettasi parempi.

Näin saadaan paljon myyntiä kuin liukuhihnalta.

Tuota isoa arvoa tapahtuman osallistujille.

Hyvä tapa todistaa kiven kova osaamisesi on opettaa osallistujille jotain arvokasta.

Opetushetki, joka linkittyy taitavasti tuotteeseesi, on parasta markkinointia.

Pysy arvontuottamisessa. Älä tyrkytä tapahtumassa!

Esimerkiksi: Tuolia myydessä, voit kertoa selän ergonomiasta, parhaasta asennosta.

Tilaisuudessa voit esitellä hyviä liikuntaliikkeitä ja tuoda lääkärin paikalle.

Tapahtumassa arvontuottaminen nostaa hyvin asiantuntijabrändisi laatua.

Houkuttele tapahtumaan osallistujat yhteen ryhmään.

Ihmiset rakastavat verkostoitumista. Ei vain tapahtumissa vaan myös sen ulkopuolella.

Luo saman kaltaisille ihmisille ryhmä, jossa he voisivat jakaa toistensa kanssa ajatuksia.

Helpoiten ryhmä voi tehdä verkkoalustoille mm. LinkedIniin tai Facebookiin.

Tapahtuman jälkeen usea haluaa jatkaa keskusteluita.

Olisi helpompaa, jos kaikki tapahtuman osallistujat löytyvät samasta paikasta.

Yrityskin voisi jakaa ryhmään arvoa tuottavia sisältöjä ja videoita. Toiminta voimistaa asiantuntijabrändin.

Tarvitset tapahtumamarkkinoinnille oman kampanjasivun.

Tämän sivun tarkoituksena on myydä tapahtumassa esillä ollut tuote.

Sivussa pitäisi olla kaikki tapahtumassa olleet asiat myyvästi ilmoitettuna.

Käytä rohkeaa markkinointia ja viestintää, joka uppoaa asiakkaaseen kuin pisara veteen.

Tähän tarvitaan tietysti luovaa markkinointia kaikkine luovine sisältöineen.

Minulta saat luovan markkinoinnin palvelut.

Toteutan sinulle erinomaisen myyntisivun, joka myy ihan mitä vain, milloin vain.

Sen avulla tapahtumamarkkinointi saa parhaan mahdollisen tuoton.

Ota minuun yhteyttä alla olevassa lomakkeessa. Tehtäväni on rakentaa sinulle ennennäkemätön markkinointi.

Otan sinuun yhteyttä mahdollisimman heti.