Miten sisältöstrategia artikkeli auttaa sinua?

Sisältötrategia rakentuu yksinkertaisista asioista. Älä sählää tuottamalla kaikkea kaikkialle, koska noin ei saa hyviä tuloksia.

Kun ymmärrät sisältöstrategian, on se vaikea tehdä väärin. Pienelläkin liikkeellä saat mahtavia tuloksia.

Artikkelissa opetan sinua saamaan suuria tuloksia timanttisilla sisällöillä.

Yksinkertaisella sisältöstrategialla pääsee hyvin alkuun.

Toimiva sisältöstrategia koostuu kahdesta eri asiasta:

  1. Sisällöntuotanto. Tuota arvokkaita sisältöjä omalle kohderyhmälle. Timanttisia, jotka ovat monta kertaa parempia kuin kilpailijoiden.
  1. Vieraile muiden sisällöissä. Kommentoi ahkerasti muiden postauksia ja blogeja.

Osallistu haastatteluihin, podcasteihin yms. Ole osallisena muiden sisällöissä.

Tee paljon molempia sisältöjä. Panosta enemmän muiden toimijoiden sisältöjen sitoutumiseen (Engage).

Sitoutumisella rakennat henkilökohtaista suhdetta kilpailijoihin ja asiakkaisiin. Sitoutumista kannattaa rakentaa koko ajan.

Miten tehdään paras sisällöntuotanto?

Sisällöissä on tärkeää olla luova. Pitää luoda erilaista ja kiinnostavaa sisältöä.

Sisältöjen tarkoitus on tehdä asiakkaiden ja brändin takia.

Muista sisällyttää luovuuden lisäksi rohkeus ja hauskuus. Ne kaikki yhdessä saavat ihmisten sydämen puolelleen.

Näillä kolmella asialla syntyy toimiva sisällöntuotanto, joka myös tuottaa myyntiä.

Hyvässä sisällössä on nämä kolme ominaisuutta.

Miten lähestyä muitten sisältöjä?

Muita toimijoita ja ihmisiä ei saa häiritä laaduttomalla ja turhalla nostolla/kommentilla.

Ole arvokas ja ammattilainen. Sillä saat arvostusta.

Älä edes ajattele myyntiä toisen sisältöalustalla. Saat vain kirkastaa omaa henkilöbrändiä.

Lahjaksi saat toivottavasti näkyvyyttä.

Yksi asia täytyy muistaa sitoutuvassa sisällöntuotannossa:

Älä vieraile muiden sisällöissä yrityksen nimellä. Vaan 100% omalla naamalla.

Yrityksen nimeä ei edes tarvitse sanoa. Ihmiset ovat kiinnostuneita muista ihmisistä.

Sisältöstrategia käytännössä.

Sinun pitää osata jakaa aikasi molempien alueiden huolelliseen tekemiseen.

Sisällöntuotannossa dominoiva tekijä pitää olla sitoutuminen muitten sisältöihin.

Hyvää muiden alueilla vierailussa on, että saat heidän katsojakunnat kiinnostumaan sinusta.

Jos vain teet asiat oikein.

Vierailu muitten sisältökentillä on hyvä myös uusille – myös jo pitkään toimiville yrityksille.

Uusi toimija voi päästä nopeasti vauhtiin, kun kerralla tulee paljon seuraajia.

Vanhalla yrityksellä toiminta on mielekäs ja huomaamaton tapa napata muitten asiakkuuksia.

Asiakkaat haluavat vain parasta.

Haluatko apua omassa sisällöntuotannossa. Minä voin auttaa.

Sisältöni ovat myyviä, jotka tuottavat sinulle runsaasti myyntiä.

Tehdäänkö yhteistyötä? Täytä alla oleva yhteydenottolomake. Voisit myös varata 30 minuutin ilmaisen konsultaation etusivulta.

[contact-form-7 id=”4262″ /]