Miten tämä palvelumuotoilu -artikkeli auttaa sinua tekemään täydellisen palvelukokemuksen?

Mikä oikeastaan on palvelumuotoilu? Sitä me lähdetään pohtimaan.

Tavoitteena on tehdä palvelustasi markkinoiden edelläkävijä, joka seuraa tarkasti asiakkaiden kiinnostuksen kohteita.

Hyvä pohja palvelumuotoilulle saadaan, kun kuunnellaan tarkasti omia asiakkaita.

Niillehän palvelut ovat suunnattu.

Palvelumuotoilua ovat tekoja, jotka tähtäävät parempaan ja sujuvampaan asiakaskokemukseen.

Voit kuunnella asiakkaita ja tutkia: Mikä on heille parasta, monella ei tavalla:

  1. Voit tutkia palvelusi ja erilaisen toimijoiden palautteita.
  1. Voit haastella nykyisiä asiakkaita ja oman kohderyhmän asiakkaita.
  1. Alan trendit muuttuvat jatkuvasti jokainen vuosi. Trendit ovat merkki, että palvelun kannalta on tapahtunut edistyminen.

Nämä kolme asiaa ovat hyviä esimerkkejä, miten saat selvitettyä, minkälainen palvelu asiakkaalle parhaiten sopii.

Asiakkaat ansaitsevat parasta palvelua.

Asiakaskokemuksen nostaminen on arvokas asia yrityksellesi.

Paras tapa saada asiakkaista vakituisia, jotka tulevat koko ajan takaisin.

Lisäksi tyytyväiset asiakkaat ovat valmiina suosittelemaan eteenpäin. Tuloksena on reippaasti kasvava yritys.

Palvelumuotoilu on tarkkaa hommaa.

Suurin virhe, jota yritykset tekevät on palvelumuotoilun tarpeen kyseenalaistaminen tai sen huono toteutus.

Totta on, että palvelumuotoilua tarvitaan koko ajan. Yksi kerta ei riitä.

Trenditkin muuttuvat tiuhaan tahtiin jokainen vuosi.

Tilanne maailmalla voi muuttua pikaisesti, jolloin oman palvelun pitää muuttua mukana.

Voidaan sanoa palvelumuotoilun olevan jatkuvaa kehitystä.

Palvelumuotoilussa on tärkeää olla idearikas.

Hyvä palvelumuotoilija ei tarvitse olla mikään kovan luokan ajattelija.

Muotoilussa auttaa, jos menet asiakkaan saappaisiin ja mietit: Miten palvelu voisi olla parempi.

Yritä keksiä monta keinoa, jolla saadaan asiakas vieläkin tyytyväisemmäksi.

Ajattelutyössä nopeuttaa, jos sinulla on käytössä helpottava malli, jonka avulla on mahdollista tarkastella tarkasti jokaista liiketoimintaa.

Jos haluat mahtavia ideoita, miten sinä voisit palvelullasi saada aikaan parempaa asiakastyytyväisyyttä.

Minä osaan auttaa.

Vai ajatteletko, ettei kauppaa tule tarpeeksi ja sen takia tarvitset palvelumuotoilua?

Vika on yleensä aivan toisessa asiassa.

Minä kerron missä, jotta asiakkaasi saavat hyvältä tuntuvan palvelun.

Täytä alla oleva yhteydenottolomake. Otan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

[contact-form-7 id=”4262″ /]