Tätä kerron nettisivun hinnasta.

Nettisivun hinta ei merkitse mitään. Artikkelissa kerron sinulle, yleisiä virheitä, jotka yritykset tekevät nettisivuillensa.

Kerron sinulle myös, miten korjata nämä nettisivun ongelmat. Oikeasti hyvän kotisivun saanti ei riipu hinnasta vaan viestinnästä. Sanat ja tekstit merkitsevät eniten.

Suurimmat virheet, jota yritykset tekevät.

1. Nettisivussa EI yritetä edes myydä. Yleinen tapa, joka selittää, miksi nettisivu ei tuota yhtään myyntiä tai liidejä.

Olen nähnyt monenlaisia kotisivuja, joihin on upotettu muutamia tuhansia euroja, mutta ovat vain olemassa ilman, että tuovat mitään hyötyä.

Todennäköisesti sitä nettisivua vielä ylläpidetään muutamilla tuhansilla kuukaudessa. Usein siitä vastaa vähintään kaksi henkilöä.

Yksi vastaa kotisivun hakukoneoptimoinnista. Mitä järkeä on saada enemmän turhaa liikennettä, jos konversioprosentti on pyöreä nolla.

Tiesitko, että nolla plus nolla on nolla.

2. Huonon itsekästä jaarittelua, jossa puhutaan vain itsestään. Asiakas ei ole kiinnostunut sinusta. Häntä kiinnostaa vain ratkaisu eli mitä hän hyötyy.

Nettisivun tärkein asia, jonka sinun pitää avata on: Miten tuote auttaa mullistamaan asiakkaan elämää. Ja ilmoita lopuksi selkeä hinta.

Ei ole kiva nähdä sivuja, joissa puhutaan vain itsestään ja kuinka hän päätyi myymään tämmöistä. Toki tarinankerrontaa on hyvä olla sivuillasi.

Mutta muista, että tarinankerronta on markkinointia ja myyntiä. Tarinankerronnan idea on vahvistaa asiakkaan ostohalua. Hyvä tarina saa aikaan tunteita.

Nettisivun hinta on turhan kallis, jos hinta ylittää 10 000 euroa.

Yleensä et saa rahojesi takaisin. Kymmenen tonnia haihtui kuin savuna ilmaan. Ei ole yhtään kivaa.

Sillä rahalla kyllä saa it-ammattilaisen tekemät nettisivut, jossa on käytetty alan viimeistä teknologiaa. Laadukkaita koodipätkiä sun muuta.

Voit käyttää rahat älykkäämmin esim. näin:

  • Sillä rahalla saat kehitettyä yrityksesi markkinoinnin ja brändin mihin suuntaan tahansa.
  • Saat tehtyä toimivia myyntitunneleita, jotka takovat sinulle kourallisen myyntiä ja asiakkaita.
  • Voit kehittää tuotteestasi entistä paremman. Sillä hinnalla saa aikaiseksi runsaasti kehitystyötä.
  • 10 000 euroa riittää moneen asiaan, jotka auttavat dominoimaan alasi.

Minulla on sinulle monta kertaa parempia suunnitelmia, mitä voisit tehdä. Kerron ne sinulle seuraavassa kappaleessa. Ole hyvä.

Tämä on nettisivun tehtävä.

En suosi heti ajattelemaan hintaa ja googlaamaan: Nettisivun hinta. Aloita hinnan mietiskelyn sijaan ymmärtämään tätä simppeliä sääntöä:

Nettisivun tehtävä on myydä tuotteesi parhaaseen hintaan.

Jotta yllä oleva toteutuu, sinun tärkein tehtäväsi on kertoa asiakkaalle, miksi hänen pitäisi ostaa ratkaisu sinulta ja miksi hänen pitää ottaa ratkaisu käyttöön.

Tämän takia nettisivussa hyöty merkitsee eniten. Älä tuhlaa rahojasi mihin tahansa sivuun, jonka hinta on tosi korkea.

Nettisivun hinta ei kerro yhtään. Yleensä, mitä kalliimpi, sen laadukkaampi, mutta kotisivuun tämä väittämä ei koske yhtään.

Näin saat tehokkaan kotisivun, joka myy mitä vain.

Oletko ennen kuullut myyvästä kirjoittamisestä? Se on taito, joka tekee kotisivun kävijän kaupaksi. Se on markkinoinnin ja myynnin tärkein ominaisuus.

Se ei ole muuta kuin myyviä, hyvin suunniteltuja sanoja ja lauseita toistensa perään. Nettisivun hinta johdattaa yleensä vain harhaan.

Totuus on, että kotisivun tekijätoimistot eivät tarjoa yhtään myyvien sanojen (=Copywriting) -palveluja. Usein nettisivun hinta uppoaa kaikkeen muuhun turhuuksiin, joka ei tuota yritykselle lisäarvoa.

Tämän takia loin sinua varten verkkokurssin, jossa opit kirjoittamaan myyvää tekstiä alusta loppuun. Taidolla voit jopa 10-kertaistaa myyntisi. Saat sen TÄÄLTÄ.

Sinä yllätyt, kun kuulet minulta, mikä maksaisi sinulle täydellinen kotisivu. Täytä alla oleva lyhyt lomake niin palataan asiaan.

Onko sinulla muuta kysyttävää nettisivu hinta -artikkeliin liittyen. Täystä alla oleva lyhyt lomake, niin keskustellaan.

[contact-form-7 id=”4262″ /]