Mikä on nettisivun tarkoitus?

Ymmärrä nettisivun tarkoitus, ennen kuin ajatuksissasi pyörii nettisivu hinta.

Yrityksen kotisivulla on jokin yksi tarkoitus. Sen tarkoitus on myydä ja hankkia liidejä.

Kotisivun kävijät ovat kiinnostuneita sinusta ja palveluistasi. Sinun tehtäväsi on ohjata heidät pikkuhiljaa kaupaksi.

Alla kerron sinulle lisää nettisivusta.

Mikä on myyntisivun tehtävä?

Nettisivun tärkeimmän ominaisuuden, myyntisivun tehtävä on kasvattaa asiakkaan uteliaisuutta tuotettasi kohtaan.

Uteliaisuus tuo mukanaan isoa ostohalua, joka ohjaa itse kaupan syntymiseen tai yhteystietojen jättämiseen.

Molempia saadaan kertomalla tuotteen hyödyistä, ominaisuuksista ja ennen kaikkea, miten tuote parantaa loppukäyttäjän elämää.

Kotisivussa yritä saada kaikin kainoin saada ostoon tarvittavat tunteet pintaan.

Kun tuote tuntuu jotain, on helpompi myydä.

Huolehdi, että nettisivussasi on taitavasti toteutettu myyntisivu. Se saa aikaan paljon positiivista myynnillesi.

Toimimattoman nettisivun isot miinukset.

Toimimattomalla kotisivulla on monia miinuksia, joilla on negatiivisia vaikutuksia yrityksellesi.

Ensinnäkin hukkaat kävijäliikennettä. Tiesitkö, että nettisivun kävijät ovat parhaimpia potentiaalisia asiakkaita?

Näitä myyntisivusi pitää kalastaa.

Jos et saa näitä ihmisiä ostamaan, niin mitä ideaa sivujen olemassaololla on?

Unohda hetkeksi nettisivun hinta, sillä se ei merkitse tässä vaiheessa mitään.

Korkeintaan se vie ajatuksiasi muualle.

Keskity sen sijaan myyvään sisältöön. Vain sillä on nettisivuilla merkitystä.

Huono kotisivu ei tarvitse hakukoneoptimointia.

Hakukoneoptimoinnilla halutaan koko ajan lisää liikennettä verkkosivuille.

Huonolla, toimimattomalla nettisivulla ilman myyntisivua ajatus on vielä huonompi.

Koska tuhlaat vieläkin aikaa nettisivuun, joka ei ikinä tule toimimaan.

Mieti hetki. Jos et saa konvertoitua kävijät liideiksi ja myynneiksi, niin mitä liikenteen määrä muuttaa?

Ilman minkäänlaista myyntisivua konversioprosentti tulee aina olemaan nolla.

Ota ensin selvää paljon asioita nettisivun konversiosta ennen hakukoneoptimointiin siirtymistä.

Tämä on hyvä merkki, että kotisivusi on huono.

Eikö sinulle tule yhtään yhteydenottoja, liidejä tai myyntiä inboundina?

Jos näin ei ole, on vika verkkosivussasi. Verkkosivusi konversio on liian huono hoitamaan sitä tehtävää.

Jos sinulle ei tule yhteydenottoja asiakkaan suunnalta, tiedätkö mitä pitää tehdä?

Silloin pitää korvata se ärsyttävällä kylmämyynnillä. Tunnissa luuri nousee noin 40 kertaa.

Sinun pitää olla aikamoinen soittorobotti, jos nettisivun myyntisivu ei ole kunnossa.

Näin helposti korjaat verkkosivusi ongelman.

Hyvä, tehokas nettisivu, jossa on automaattisesti toimiva myyntikone ei ole kaukana.

Oikeasti se on lähempänä kuin kuvittelitkaan.

Minä olen ammattilainen kotisivun konversion kasvattamisessa, joten helposti aloita ensiaskeleesi varaamalla minulta ILMAINEN 30-minuutin konsultaatio.

Puhelussa käydään läpi, miten sinä saisit verkkosivustasi lisää liidejä.

Oletko kenties aina halunnut oppia, miten tehdään tehokas myyntisivu?

Myyntisivun rakennetta opetan sinua tarkasti täällä verkkokurssissani. Saat materiaalit heti maksun jälkeen sähköpostitse.

Nyt olet saanut kaikki aseet saamaan verkkosivusi tuottamaan.

Haluatko jutella kanssani verkkosivu asioista. Täytä alla oleva yhteydenottolomake.

Palaan sinulle mahdollisimman heti.

[contact-form-7 id=”9″ /]