Näin syntyy paras mainos, joka tuottaa sinulle omaisuuksia koko ajan.

Mutta mikä on mainos? Mainos on tapa, jolla saadaan tuote asiakkaan tietoisuuteen. Mainoksella halutaan saada asiakas kiinnostuneeksi ja askel askeleelta lähemmäksi kauppaa. Mainos voi olla maksettua mainontaa tai ansaittua mainontaa.

Maksettu mainos on esimerkiksi sosiaalisessa mediassa pyörivät mainokset. Tai bussipysäkin ulkomainonta.

Nykymaailmassa halutaan panostaa ansaittuun mainontaan, koska ihmiset ovat vältellä enemmän mainoksia. Ansaittu mainos on esim. blogi, some- julkaisu tai video. Mainokset nähdään erittäin ärsyttävinä. Seuraavaksi opetan sinulle, minkälainen on paras mainos, joka ei näytä mainokselta ja herättää asiakkaassa syviä tunteita. Opetan sinulle myös, miten sen jälkeen myydä tuotteesi taitavasti.

Mikä on hyvä mainos?

Mainoksia on kaikkialla. On huonoja, jotka eivät kiinnosta ketään. Ja on hyviä, jotka generoivat liidejä ja myyntiä. Mutta miten erottaa toimiva mainos toimimattomasta?

Tärkeintä on asiakkaan huomion saaminen, että mainos erottuu muista kuin jalokivi kivien seasta. Tämä tehdään tehokkaasti silmään pistävällä otsikolla.

Hyvä mainos otsikko herättää arvoituksen tunteen esim. Näin myyt tuotteesi nopeasti. Tähtäimenä on, että asiakas jatkaa eteenpäin suuren kiinnostuksen saattamana. Mainoksen jälkeen sait täysin asiakkaan huomion. Voit mokata tai hoitaa myydä taitavasti.

Näin saat myynnin.

Asiakas on kiinnostunut mainoksesta ja klikannut eteenpäin. 100% huomio on saavutettu tässä kohtaa. Nyt pitäisi saada asiakas ostamaan. Huomaa, että hinnan ilmoittaminen ja osta napin tyrkyttäminen tai maksukortintietojen kysyminen on liian aikaista heti mainoksen jälkeen. Tällä saadaan vain asiakas ahdistuneeksi ja karkuun.

Asiakas on vielä kerro lisää -moodissa. Häntä kiinnostaa mitä hän hyötyy. Joten kerro hänelle. Tarkastele vain hyötyjä monesta eri näkökulmasta. Mitä enemmän, sitä parempi. Käytä erilaisia todisteita.

Muista, että laskeutumissivun tarkoitus ei ole näyttää mainokselta, jotta asiakas ottaa sisällön tosissaan. Älä käytä mitään visuaalista elementtejä, kuvia tai muuta lukemista häiritseviä tekijöitä. Ihminen ei halua lukea mainosta. Jos

ihminen tietää, että hänelle yritetään myydä jotain, on tuloksena pikainen poistuminen.

Vain kiinnostavaa tekstiä, jota copywriting ammattilainen osaa sen sinulle suunnitella. Ei kannata tehdä itse laskeutumissivua ilman osaamista. Tuloksena on vain rahojen menettäminen.

Laskeutumissivu sisältää timanttisesti kiinnostavaa sisältöä. Hyödyt on otettu esiin. Mainos osoittautui oikeaksi valinnaksi. Mutta nyt pitäisi saada myydä, jotta rahaa tulee tilille. Mitä tehdä?

Sinä olet kertonut kaikista hyödyistä, joita olet tarkastellut monesta eri näkökulmasta. Kiven kovat ominaisuudet on otettu esiin. Asiakkaalle on vakuutettu, että tämä ei ole mikään mainoskikka ja että tuote on täydellinen hänelle. Halutaan vain auttaa asiakasta. Tässä kohtaa asiakas on syvästi ostohalukas.

Lyhyesti ilmoitat vain, että kaikki asiat, joita olet ilmoittanut, on käytettävissäsi meidän kautta. Ja että saat kaikki nuo ja paljon muuta.

Voisit sitten myydä. Olipa tilauslomakkeen täyttäminen, varausmaksun periminen tai suora tuotteen ostaminen. Voisit nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä ilmoittamalla, että tuotteita on rajattu määrä.

Tämän ketjun varmaan onnistumiseen tarvitset osaavan copywriting ja markkinoinnin ammattilaisen. Jos haluat omasi tutustu ja otä minuun yhteyttä. Saat minuun heti yhteyden chatin kautta. Halutessasi voit jättää etusivulla yhteistietolomakkeen. Otan sinuun pikaisesti hteyttä.