Miten myynti ja markkinointi saadaan tekemään tiivistä yhteistyötä.

Tässä myynti ja markkinointi -artikkelissa kerron sinulle, miten yhdistän myynnin ja markkinoinnin keskenään, jotta molemmat tekevät toistensa kanssa onnistunutta yhteistyötä.

Tänään käsittelen, miksi alhaalla oleva malli sopii sinullekin:

Markkinoinnin ja myynnin paras kaveri on myyntisivu.

Näyttää yksinkertaiselta myynniltä ja markkinoinnilta, mutta avataan hieman tätä tapaa tehdä bisnestä.

Minkälainen on hyvä markkinointi?

Markkinointi on kohderyhmälle suunnattava kiinnostava viestintä. Tavoitteena on, että asiakas kiinnostuu sinusta.

Markkinoinnilla ikään kuin vedät asiakasta puolellesi, jolloin voisit myydä hänelle ratkaisusi. Markkinointi ja myynti ovat yksinkertaisia ymmärtää.

Hyvä markkinointi on ihmisläheinen, hyötyjä korostava, joka on trendiystävällinen. Onnistunut markkinointi ei ole hyökkäävä eikä ärsyttävä.

Hyvässä markkinoinnissa kuin myynnissäkin, asiakkaalle annetaan tilaa päättää. Tyrkytysmarkkinoinnilla harvoin saadaan hyviä tuloksia.

Nykyään suositaan enemmän orgaanista näkyvyyttä ja sisällöntuotantoa.

Eri tapoja tehdä markkinointia?

Esittelen sinulle 3 hyvää tapaa tehdä markkinointia.

1. Ryhdy ajatusjohtajaksi ja kasvata henkilöbrändiä, että viesti menee perille. Ihmiset tykkäävät ihmisistä. Henkilöbrändin markkinointi tuottaa parempia tuloksia kuin yrityksen markkinointi.

2. Markkinoinnissa unohdetuin asia on, että toisessa päässä on ihminen. Puhutaan kaikesta btob-markkinoinnista ja btoc markkinoinnista. Annetaan kuva, että yritysihmiset ja kuluttajaihmiset ovat erilaisia.

Näin ei ole.

Myy omalla naamallasi. Ehdota kalenterinvarausta, tuotteen esittelyjä ja kaikenlaisia markkinointia omalla identiteetilläsi. Ihmiseltä on miellyttävää ostaa.

Mikä parhaita, ihmisläheinen markkinointi saa isoa luottamusta asiakkaalta. Siihen kannattaa panostaa, jos mielii saada myynnistä ja markkinoinnista isoja tuloksia.

3. Markkinoi ja myy hyöty ja tunne edellä. Ihminen tekee päätöksen tunteella, mutta siunaa päätöksen logiikalla. Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti: myy hyötyjä, tunteella koristettuna.

Sinä voit palkata kunnollista copywriteria. Markkinoinnissa ja myynnissä on hyvä käyttää tarinankerrontaa tekstin tai videon muodossa.

Tuotteen sanoma on hyvä mennä asiakkaan ihon alle. Näin myynti onnistuu ja tuottaa sinulle maksavia asiakkaita.

Minkälainen on hyvä myynti?

Onnistuneessa myynnissä, asiakas on valmis ostamaan sinulta pyytämääsi hintaan.

Jos sinulla ei ole markkinointi, brändi yms. kunnossa, asiakas tinkii myynnin kanssa ja valittaa hinnasta. Jos ei miellytä, hän voi jopa tehdä u-käännöksen myynnin kustannuksella.

Hyvä myynti alkaa oman markkinan ymmärtämisestä. Ketkä ovat sinun asiakkaitasi, jotka ovat valmis ostamaan tuotteesi?

Kun ymmärrät markkinan ja mahdolliset ostajat, olet jo pitkällä.

Seuraavaksi sinun täytyy oppia, miten heille myydään. Lähde kysymyksestä liikkeelle kuin, mitä heitä kiinnostaa? Mitä he pyrkivät saavuttamaan?

Tärkeitä kysymyksiä myynnin ja markkinoinnin onnistumiseen.

Miksi konvertoiva myyntisivu on myynnin paras kaveri?

Kunnon myyntisivu, johon on sisällytetty kaikki mahdollinen tieto myynnin ja markkinoinnin avuksi on kuin automaattinen myyntikone.

Sieltä valuu myyntiä kuin liukuhihnalta ja laadukkaita liidejä myyntiin, jossa he myöhemmin klousataan lisämyynniksi. Terveellisen yrityksen resepti parhaimmillaan.

Hyvä myyntisivu yksinkertaistaa myynnin, jolloin sinä voisit keskittyä enemmän markkinointiin.

Se on markkinoinnillekin isosti hyödyksi, koska jokainen sitä kautta tullut liidi on hyvin laadukas.

Yhteenveto artikkelista myynti ja markkinointi.

Tässä myynti ja markkinointi -artikkelissa annan sinulle ajatuksia, minkälainen on hyvä myynti ja markkinointi.

Kun otat perusasiat haltuun, markkinointi osaa tehdä myynnin kanssa sujuvaa yhteistyötä.

Mutkaton yhteistyö on avain menestymiseen. Siihen annan sinulle tarvittavat työvälineet.

Haluatko sinä tehokkaan myyntisivun, joka on samalla markkinoinnin ja myynnin paras ystävä?

    Trusted by some of the biggest brands

    spaces-logo-white
    next-logo-white
    hemisferio-logo-white
    digitalbox-logo-white
    cglobal-logo-white
    abstract-logo-white
    white-logo-glyph

    We’re Waiting To Help You

    Get in touch with us today and let’s start transforming your business from the ground up.