Saat vastauksen kysymykseen, mikä on liidi? Ja liidistä kauppa tehokkaasti ja varmasti.

Tässä artikkelissa opetan sinulle, mikä on liidi? Miten saada laadukkaimpia liidejä tehokkaasti. Opetan sinulle myös, miten saada liideistä kauppa mahdollisimman tehokkaasti. Jaan sinulle käytännön vinkkejä, joita voit heti käyttää käytännössä. Aloitan vastaamalla yksinkertaiseen kysymykseen: Mikä on liidi?

Tässä yksinkertainen vastaus kysymykseen, mikä on liidi? Liidi on potentiaalinen asiakas, joka haluaa ostaa. Liidi on ostohalukas ihminen, joka on kiinnostunut palveluistasi tai tuotteistasi.

Saatuasi liidin, sinun pitää olla asiakkaaseen yhteydessä oikealla tavalla, jotta saat kaupan. Väärä lähestyminen saa asiakkaan kiusaantuneeksi, eikä näin osta sinulta mitään. Tuloksena on menetetty liidi.

Mikä on liidi?

On olemassa kolmea eri liidityyppiä yrityksesi ostajia ajatellen. Sinun pitää ymmärtää tämä, jos haluat vastauksen kysymykseen, mikä on liidi. Jos myyt sänkyjä. On niitä, jotka ovat ilmaisseet kiinnostusta sänkyjäsi kohtaan.

Kenties he tykkäävät selkäystävällisyydestä. Materiaaleista. Väreistä. Koosta. Liidiksi he muuttuvat, kun kiinnostus saa heidät tekemään jotain. Liikkeeseen vierailu. Soittaminen. Verkkosivuissa vierailu

Oppaan lataaminen. Yhteydenottopyynnön jättäminen. Liidi voi olla myös sinä. Koska luit tämän: Mikä on liidi -artikkelin. Tarkoittaa se, että olet kiinnostunut bisneksestä ja saamaan lisää liidejä.

Tämä on tärkeä artikkeli sinulle. Kerron myös, miten saada tehokkaasti lisää laadukkaita liidejä. Nappaa myös sinun 17 copywriterin suunnittelemaa valmista myyntitekstiä. TÄÄLTÄ.

Yritä houkutella asiakkaita saadaksesi jatkuvasti laadukkaita liidejä.

On myös niitä, jotka eivät ole kiinnostuneet tuotteistasi tai heillä asia ei ole ajankohtainen. Hyvä sänky löytyy, eikä vaihtamiseen ole tarvetta. Kaikki eivät tykkää kaikesta. Muista tämä, kun kysyt itseltäsi, mikä on liidi.

On olemassa myös ihmisiä, jotka eivät tykkää tuotteestasi syystä tai toisesta.

Näin saat liidejä – 3 tapaa saada parhaimmat liidit

1. Muuta verkkosivusi kävijät liideiksi tarjoamalla jotain vastineeksi. Voisit kirjoittaa oppaan tai lyhyen e-kirjan. Niitä saa yhteistietoja vastaan. Kerää sähköpostiosoite, puhelinnumero ja nimi. Liidi saatu. Sähköpostinkautta pääsisi viikoittain ilmestyvään uutiskirjeen pariin. Myöhemmin voisit soittaa asiakkaalle ja tiedustella oliko oppaasta apua. Voisit tarjota osaamistasi ja yrittää oikeasti auttaa.
Näin sinun on lopuksi helppo myydä, kun asiakkaan ja yrityksen välille on muodostunut luottamussuhde.

2. Järjestä ilmainen koulutus, jossa opitaan tuotteesi aihepiireistä. Koulutus voi kestää tunnin, jonka aikana käsitellään tärkeitä asioita aihepiiriin liittyen. Aihe voisi olla vaikka, miten saada tehokkaasti lisää liidejä. Pidä huoli, että aihe liittyy tuotteeseesi. Jotta kuulijoille herää kiinnostus tuotteeseesi. Se tekee myös myynnin helpommaksi.

3. Järjestä ilmainen webinaari. Toimii samalla tavalla kuin koulutus, mutta vaan digimuodossa. Webinaarin hyötynä on mahdollisuus saada rajattomasti kuulijoita ja saman verran liidejä. Kun taas fyysisessä koulutuksessa väkimäärä on rajattu. Tilaisuuteen myös uppoaa jonkin verran rahaa. Yleensä on kohteliasta, että paikalla on ruokatarjoilu. Pikkupurtavalla nostat kauppojen tai kuuman liidin syntymisen todennäköisyyttä.

Vältä tämä yleinen virhe. Se on vastuussa koko liidin menetyksestä.

Älä rupea heti soittelemaan myyntipuheluita, jossa rupeat heti myymään. ”Olisitko kiinnostunut tästä meidän…” Erittäin huono alku hyvälle liidille. Etene hitaasti asiakkaan ehdolla. Aloita tarjoamalla ilmaista opettavaista luettavaa. Sieltä kautta voisi tulla yhteydenotto, jossa halutaan osaamistasi.