Mitä tulet oppimaan mainoskampanjasta?

Mainoskampanja on jokaisen yrityksen tärkein kulu. Opetan sinulle, miten tehdä jokaisesta kampanjasta mahdollisimman tehokas.

Et enää tee tylsiä kampanjoita, jotka eivät tuota toivomiasi tuloksia. Niitä on nähty tarpeeksi.

Kampanja tekee kaikesta mahdollista ja sitä opetan sinulle tässä.

Minkälainen on onnistunut mainoskampanja?

Mainoskampanjan isoin tavoite on palvella yritystä pääsemään tavoitteeseen.

Olipa tavoite myynti- tai liidivirta. Tai brändin kirkastaminen.

Kaikki johtavat myyntivirtaan, joten kampanjan toimivuudella on isoin vaikutus.

Onnistuneessa kampanjassa on tasan kaksi asiaa:

  1. Rohkeus
  1. Luovuus

Rohkeassa markkinoinnissa lähestyminen antaa sinusta varman kuvan.

Asiakkaat tykkäävät rohkeasta myymisestä, muttei tyrkyttämisestä.

Rohkeus antaa kuvan isosta itseluottamuksesta.

Sinua nähdään, että luotat tuotteesi täysin. Olet varma, että asiakas saa vain parasta.

Asiakaskin kokee itse suurta luottamusta, että hän saa parasta palvelua sinulta.

Tämä laskee selvästi ostokynnystä tai poistaa sen kokonaan.

Eli kannattaa olla mahdollisimman rohkea omassa markkinoinnissaan.

Luova markkinointi erottaa sinut muista kilpailijoista.

Kun eroat, olet ensimmäinen mitä ihminen näkee ja josta asiakas ensimmäisenä ottaa selvää.

Kaikki yritykset toivovat, että he olisivat ensimmäisiä kaikessa.

Tämä ja kaikki muu markkinointi tarvitsee tarkasti mietittyä luovuutta.

Jos tuotteesi on hyvä, saat kaupan.

Jos ei, asiakas siirtyy katselemaan muita vaihtoehtoja.

Markkinointikampanja on paras mahdollinen, mutta markkinointi ei tuota kauppaa.

Paras mainoskampanja saa aikaan maksimaalisesti liikennettä kaikkiin kanaviin.

Kotisivuun, somekanaviin, suoria soittoja tai tapaamisia.

Mutta ongelma on klousauksessa. Kauppa ei millään sulkeudu.

Ihmiset eivät halua ostaa tuotetta. Missä vika?

Vika ei ole ikinä hyvässä markkinoinnissa.

Vika on itse tuotteessa. Tuote on liian huono, jota kukaan ei viitsi rahansa laittaa.

Korjaa se heti, ettei markkinointikampanja olisi vain rahanahne.

Mikä on jokaisen mainoskampanjan tärkein taito.

Luovasta kirjoittamisesta, copywritingista puhutaan todella vähän tai ei lainkaan.

Vaikka copywriting on markkinoinnin ehdottomasti tärkein taito.

Se on sanoilla vaikuttamista. Toisen tunteiden herättämistä.

Valitse tunne, joka auttaa kohderyhmäsi ostamaan tuotettasi.

Kerron sinulle esimerkin, jota voit ottaa inspiraatiota omaan markkinointikampanjaan.

Voit myydä sateenvarjoa pelolla. Annas kun näytän:

Sateenvarjon tarkoitus on pelastaa ihmistä kastumasta, kun sataa vettä.

Vesi voi olla hapanta, jonka aiheuttivat päästöt.

Jos pelottelet asiakasta, että hapan vesi on huono vaatteille, hiuksille ja iholle.

Markkinointi onnistuu ja saat aikaan suurta kiinnostusta tuotteeseen.

Harva tietää, että copywriting on markkinoinnin tärkein taito.

Se on markkinoinnin luovaa kirjoittamista, joka hyödyntää ihmisen tunteita.

Tavoite on, että tuote tuntuu asiakkaan luissa asti.

Markkinointiviestinnän ollessa kohderyhmälle miellyttävää, tuottaa se parhaita tuloksia.

Ota minuun yhteyttä, niin suunnittelen sinulle paremman viestinnän markkinoinnillesi.

Täytä alla oleva lomake. Otan sinuun yhteyttä mahdollisimman heti.

[contact-form-7 id=”4262″ /]