Kotisivut yritykselle, jonka tehtävä on generoida liidejä ja myyntiä.

Kotisivulla on yksi ainoa tarkoitus. Sen tehtävä on tuottaa yritykselle lisää kauppaa. Yrityksen kaikki sisällöt on tehtävä palvelemaan asiakasta. Kotisivun arvoa tuottavat sisällöt nostavat reippaasti brändiä, mutta älä jää vain sisältöjen tuottamiseen.

Kotisivun hakukoneoptimointi on tärkeä, jotta saat potentiaaliset asiakkaat houkuteltua kävijöiksi. Sitouta kävijät johonkin ilmaiseen ja helppoon asiaan. Kommentointi, oppaan lataaminen, sähköpostilistaan liittyminen tai vaikkapa ilmainen 30 minuutin sparraus.

Sitouttaminen saa asiakkaan lähemmäs yritystä, jolloin myynti on helpompaa ja ostaminen todennäköisempää. Näin saat parhaat kotisivut yritykselle.

Asiakkaita ei kiinnosta yrityksesi historia yms. Ne ovat vain ylimääräisiä tietoa kotisivun rasitteeksi.

Totuus on, että kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, yrityksestäsi tai tuotteestasi. Nämä sisällöt eivät sovi yrityksen kotisivulle. Ne ovat vain kotisivun rasitetta.

Ainoa asia, jota ihmisiä kiinnostaa kotisivussa on, mitä teet heille ja mitä ongelmia ratkaiset. He haluavat tietää, mitä yritys saa heille aikaan ja miten. Puhu kotisivussa ratkaisusta taitavasti ja ammattimaisesti, jolloin yrityksesi asiantuntijabrändi nousee arvokkaasti.

Näin rakennat yrityksen kotisivusta automaattisen myynti – ja liidi koneen.

Kotisivun otsikolla ratkaiset tutkiskeleeko asiakas lisää. Käytä iskeviä houkuttimia. Yrityksen lupaukset toimivat aina Sinä saat parhaimmat asiakkaat tai et maksa mitäänHyötyjen ilmoittaminen toimii 10 asiaa parempi brändi nopeuttaatai10 rahahanaa, jonka aukeaa sinulle”.

Kotisivussa voit nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä kertomalla, mitä voi tapahtua, jos yrityksen ongelma ei ratkaista nyt. Tyytyväisyystakuun tarjoamista kannattaa harkita tarkkaan, tällöin asiakas tuntee yrityksen suojelevan hänen rahojaan ja lisäksi yritys tuhoaa monta ostamisen estettä. Tämä synnyttää asiakkaassa suojelun tunteen.

Näin saat yrityksen kotisivuun potentiaalisia asiakkaita.

Yrityksen kotisivuille pitää saada oikean kohderyhmän asiakkaita. Nämä ovat halukkaita ostamaan yritykseltäsi jotain. Tutki mitä sisältöä he etsivät kotisivuilta. Ota selvää minkälaista yrityksiä he etsivät. Millaisia hakusanoja asiakkaat käyttävät.

Tee erilaisia ostajapersoonia, jonka pojalta markkinoit ja selvität, missä asiakkaat ovat. Panosta toimivaan.

Teen sinun yrityksellesi myyvät laskeutumissivut. Lisäksi…

Tutkin sinulle 10 yritykseesi sopivia avainsanoja, jonka pohjalta voit tuottaa blogisisältöjä. Tämä antaa sinulle ison vauhdin hakukoneoptimointiin. Google-näkyvyys on välttämätön jokaiselle yritykselle. Puhu kanssani heti alhaalla olevassa chatissa tai lähetä minulle sähköpostia: abdi@abdincopy.fi