Tästä alkaa matka suureen konversioprosenttiin.

Suuren konversioprosentin saaminen ei ollut koskaan näin helppoa. Minä opetan sinua konvertoimaan kävijät kaupaksi.

Artikkelissa käymme läpi, mitä sinun tarvitsee tehdä saadaksesi suurta konversioprosenttia. Olet askeleen lähellä sinun uutta myyntiennätystä.

Sinun tarvitsee tehdä vain yksi asia hyvin. Toimii kaikilla aloilla ja kaikilla tuotteilla.

Ole tarkkana.

Mikä on konversioprosentti?

Yksinkertaisesti kerrottuna konversioprosentti on todennäköisyys, jolloin tuotteeseen tutustunut ihminen ostaa tuotteen.

Mitä houkuttelevampi tuote, sitä todennäköisemmin se ostetaan pois.

Yleensä yrityksen esittelevät tuotetta kotisivuillaan. Mutta myös mainoksissa, tapahtumissa ja sosiaalisessa mediassa.

Yksi kanava on ylitse muiden. Sillä saadaan eniten kauppaa. Lue lisää, niin kerron.

Miten saada suuri konversioprosentti?

Saadaksesi kauppaa, sinun pitää herättää ostohalua.

Miten se ostohalu oikein saadaan? Ostohalu saadaan, kun asiakkaalle synnytetään syvää, voimakasta kiinnostusta tuotteeseen.

Vain ostohalukas asiakas konvertoituu kaupaksi. Mitä isompi ostohalu, sitä isompi todennäköisyys muuttua ostavaksi asiakkaaksi.

Tämä tehdään, kun tiedetään oma kohderyhmäsi tarkkaan. Mitä tarpeita ja ongelmia heillä on?

Kohderyhmäanalyysissa alkuun pääsen, kun tiedät: Kenelle tuotteesi voisi sopia? Kuka voisi tykätä tuotteestasi?

Tarkasti toteutettu kohderyhmäanalyysi on jokaisen yrityksen tärkein ensimmäinen askel.

Mitä sitten, kun saat selvitettyä oman kohderyhmäsi? Sen jälkeen ota askel kohti laskeutumissivun suunnittelua.

Laskeutumissivu toimii sinun tärkeimpänä myyntikoneena, joka mahdollistaa ympärivuorokautisen myynnin, 24/7 joka päivä.

Laskeutumissivun tärkeys suuren kaupan synnyttäjänä.

Jokainen mainoskampanja johtaa johonkin myyntisivulle. Nyt sait sivulle nälkäisen, ostovalmiin asiakkaan, jolla on lompakko puoliksi auki.

Voit tehdä kolme asiaa:

  1. Konvertoida tuote taitavasti kaupaksi.
  1. Houkuttaa hänet jättämään yhteystietonsa, jotta voisit myydä hänelle myöhemmin.
  1. Asiakas näkee mauttoman sivun ja tuotteen. Sen seurauksena asiakas karkaa nopeasti muualle.

Kumman haluat?

Arvasin oikein. Haluat saada taitavasti kauppaa. Sinulle kelpaa vain suuri konversio. Eikö niin?

Paras kanava suuren ostohalun synnyttämiseen on laskeutumissivu. Konversiosta puhuttaessa tarkoitetaan juuri laskeutumissivun toimivuus.

Tätä mainostoimistot eivät kerro sinulle konversiosta.

Markkinointitoimistot eivät halua suunnitella sinulle konvertoivaa sivua. He eivät halua sinun saavan automaattista myyntikonetta.

Miksi?

Koska he haluavat jatkuvaa asiakkuutta. He haluavat jatkuvasti lypsätä sinulta rahaa.

Näin ollen yksi sivu, joka tuottaa sinulle kauppaa 24/7 ei ole järkevää heidän bisnekselle.

Mainostoimistot tietävät, jos he toteuttavat sinulle ikuisesti toimivan konversiosivun, et tule tarvitsemaan heitä enää ikinä.

Tämän takia mainostoimistot eivät tarjoa sinulle Copywriting palveluja. Mutta minä tuon muutoksen alalle.

Haluan sinun tulevan taitavaksi tekemään konvertoivia sivuja.

Tein sinulle viisi viikkoisen Copywriting -kurssin. Kurssi opettaa sinua tekemään myyntikoneen alusta loppuun.

Vihdoinkin saat nostettua konversioprosenttia lähelle 74%

Kurssin saat täältä.

Vastataathän seuraavaan kysymykseen alla olevassa lomakkeessa. Kerron sinulle ratkaisun mahdollisimman heti.

Mikä on sinun suurin ongelma myynnissä?