Mitä on konversio-optimointi?

Konversio-optimointi on jonkin vaiheen konversion/tuottavuuden parantamista entisestään.

Hyvä konversio-optimointi on kuin raketti.

Siihen liittyy paljon tutkimista ja testaamista, josta sitten valitaan parhaat.

Konversio-optimoimista pitää toteuttaa vähän väliä, koska markkina muuttuu jatkuvasti.

Paraskin konvertoiva sisältö tai myyntisivu voi menettää tehonsa.

Tämän takia on tärkeää vähän väliä optimoida markkinamuutoksia silmällä pitäen. Joskus voi tulla yllättäviäkin muutoksia?

Miten saada isompi konversio?

Konversio-optimoinnissa tarkastellaan asiakasryhmän käyttäytymistä.

Yritetään löytää vastaus kysymyksiin: Mitä kohderyhmäni kiinnostaa?

Onko jokin kilpailija onnistunut tuomaan markkinoille omaa kohderyhmää kiinnostavia asioita?

Onko trendejä syntynyt? Mille asiakaspersoonille trendit kukoistavat?

Miten voin olla kilpailijoita parempi?

Mitä minulle on aiemmin toiminut?

Lähde näistä kysymyksistä liikkeelle suunnitellessasi konversio-optimointia.

Isommat hyödyn saat, kun suunnittelet näiden kysymysten pohjalta myynti- ja markkinointimateriaaleja.

Helpoin ja nopein nostaa konversiota huippulukemiin.

Tee tuotteellesi timanttinen myyntisivu. Paras neuvo suuren konversion saamiseen.

Myyntisivun tehtävä on saada asiakkaasi ostamaan. Sivun konversio voidaan mitata yksinkertaisella laskukaavalla:

Sivun kävijämäärä / Sivun tuottamat liidit, myynnit ja yhteydenotot.

Hyvän ländärin konversio on jopa 3%. Kuvittele, että 3 henkilöä 100:sta ostaa 1000€ palvelusi?

Olipa tuotteesi minkä hintainen tahansa. tulokset kuulostaa houkuttelevalta. Kannattaa oppia taito täältä.

Kenen tehtävänä on keskittyä konversion optimointityöhön?

Yhdessä kaikki onnistuu parhaiten. Älä anna yhden ihmisen keskittyä konversio-optimointiin.

Anna kakkien heittää ideoita, näkökulmia ja vinkkejä optimoinnin parantamiseen.

Jokaisen mieleen voi ilmaantua hyviä ideoita milloin tahansa.

Menetät kourallisen erinomaisia ideoita, jos annat tärkeän asian yhden ihmisen hoidettavaksi.

Konversio-optimointiin nimetty henkilö voisi koota kaikki ideat ja tutkia niitä lisää.

Optimointiin liittyy paljon asiaa. Erilaisten näkökulmien saaminen helpottaa työtä ja tuottaa parhaiten tuloksia.

Älä unohda erilaisten konversiopohjien testaamista.

Oletko kuullut a/b testauksesta? Se on yksi markkinoinnin pilareista.

Suuren konversion saaminen edellyttää testausta. Haluat löytää, mikä on paras.

Olipa kyseessä myyntisivu tai vaikka otsikko. Kokeile erilaisia variaatioita. Kokeile vähintään kolme erilaista.

Paras ei tule olemaan paras kokonaisen vuoden. Konversio-optimointi on jatkuvaa työtä.

Muutokset markkinoilla vaikuttavat suoraan konversioon. Pysy aina hereillä.

Mistä aloitan konversion parantamisessa?

Älykkäintä olisi antaa ammattilaisen tarkasteltavaksi. Saat parhaimmat näkemykset.

Ammattilainen voisi kertoa sinulle, miten konversio-optimointi voitaisiin parantaa entisestään.

Minä voisin olla avuksi? Ota yhteyttä. Sovitaan aika ja soitellaan.

Konversiosi saa ansaitsemansa nousukiidon.

Täytä alla lyhyt yhteydenottolomake. Otan sinuun yhteyttä huomiseen mennessä.

[contact-form-7 id=”4262″ /]