Mitä tärkeää sanottavaa minulla on henkilöbrändistä.

Toimiva henkilöbrändi on jokaisen liiketoiminnan tehokas väline.

Mikä on parempaa, kun myynti on mutkatonta, sujuvaa ja nopeaa?

Ei mikään.

Tässä artikkelissa kerron sinulle, mitä kannattaa tehdä, hyvän henkilöbrändin saamiseen.

Minkälaiset sisällöt ovat parhaimpia henkilöbrändille.

Olet varmaan kuullut, että sisältö on kingi. Hyvän henkilöbrändin rakentamiseen se on oiva väline.

Mutta mikä tahansa sisältö ei uppoa ihmisiin. Sisällön pitäisi olla kiinnostavaa, opettavainen ja vaikuttava.

Henkilöbrändiä rakennellessa sisällön pitäisi olla lisäksi luonnollisesti ihmisläheinen. Sinähän puhut ihmiselle.

Yritä tehdä lyhyitä videoita sinun kohderyhmällesi, jossa sinä opetat heille. Ole mahdollisimman oma itsesi.

Suurin virhe videoissa on se, että ihminen on turhan tylsä, mauton ja vakava.

Semmoinen lähestyminen ei kiinnosta ketään.

Artikkeleissa pitää olla mahdollisimman arvokasta tietoa, mutta muista mielekkyys.

Vältä kaikenlaista ammattijargoniaa. Ne tekevät vain lukemisesta työlästä.

Sinun pitää antaa, jotta saat hyvän brändin.

Älä kitsastele. Ole antelias. Tarjoa runsaasti arvoa omalle kohderyhmällesi.

Jos asiantuntijabrändi kiinnostaa, pitää vaikuttaa omalla osaamisellaan ja tuoda rohkeasti ammattitaitoaan esille.

Useat osaavat vain myydä (tyrkyttää), eivätkä halua rakentaa yhtään henkilöbrändiä.

Eikö hyvän asiantuntijabrändin tuoma Inbound-virta kiinnosta?

Jotkut ajattelevat, että he eivät halua kertoa kaikkea, muuten asiakkaat eivät osta.

Tämä ajatustapa on yleinen, joka estää brändin rakentamisen.

Ammattilaiset eivät halua antaa mitään ilmaiseksi. He haluavat tarjota osaamistaan vain rahaa vastaan.

Mielestäni tarpeeton ajatustapa.

Maailmassa menestyneimmät henkilöbrändit kertovat ja opettavat kaikkea mahdollista jopa tarkkaan.

Hyvä henkilöbrändi ei synny nopeasti.

Brändityössä, älä unelmoi nopeista voitoista.

Sinun pitää rakentaa asiakkaassa luottamusta, joka ei synny heti. Luottamus vie aikansa.

Jatka tuottamalla monipuolisesti sisältöjä ja juttele asiakkaiden kanssa.

Tee muiden toimijoiden kanssa yhteisiä sisältöjä esim. Videosisältö tai ilmainen webinaari.

Yritä tehdä asiantuntijabrändistäsi luova, hauska samalla arvokas ja ammattimainen.

Nämä takaavat sinulle kiinnostavan henkilöbrändin. Muista kuitenkin edetä hitaasti.

Jonain päivänä sinun tunnettuutesi ja luottamuksesi lähtee kovaan nousuun.

Eli aluksi tarvitaan isoa kärsivällisyyttä jokaisessa askeleessa.

Kirjan kirjoittaminen ei nopeuta henkilöbrändin syntymistä.

Oletkos koskaan ajatellut kirjoittaa kirjan, koska muutkin asiantuntijat ovat kirjoittaneet?

Oikeasti sinun ei tarvitse tulla kirjailijaksi. Sillä ei ole paljon merkitystä asiantuntijuudella.

Maailmassa on nähty tarpeeksi ”1# NewYork times bestselling author.”

Kuitenkin harva lukisi kirjasi loppuun eli tuskin sillä on vaikutusta henkilöbrändin menestymisellä.

Laita aikaasi mielummin monipuoliseen, arvokkaaseen sisällöntuotantoon.

Artikkelista ideat kivenkovaan henkilöbrändiin.

Annan sinulle käytännöllisiä ideoita, miten syntyy hyvä henkilöbrändi.

Ota ideat haltuun ja olet monta askelta saamaan ammattimaisen asiantuntijabrändin.

Haluatko henkilöbrändillesi hyvin konvertoivan laskeutumissivun?

On muuten tehokas tapa saada kauppaa aikaiseksi.

Täytä alla oleva lomake. Ota sinuun yhteyttä mahdollisimman heti.