Mitä hakusana markkinointi on?

Nykyään hakusana mainonta keskittyy enimmäkseen Googlen palveluihin. Maailman käytettynä hakukoneena, Googlesta löytyy ostovalmiit asiakkaat.

Kun asiakas käyttää hakukonetta, hänellä on lähes aina jokin ongelma, jota hän haluaa ratkaista.

Hakutulosten ensimmäiset tulokset ovat mainoksia, jossa yritetään houkuttaa sinua tutustumaan yrityksen tarjoamiin ratkaisuihin.

Kiinnostava otsikko vie sinut kiinnostavampaan laskeutumissivuun, jossa avataan tarkemmin, mitä hyötyä asiakas saa.

Etsi hyviä hakusanoja, jotta mainoksesi näkee oikea kohderyhmä.

Vain oikeiden hakusanojen takana ovat potentiaaliset asiakkaat. Tutki, mitä hakusanoja asiakas käyttää, kun hän etsii ratkaisua.

Hyvä hakukoneoptimointi alkaa huolellisesta hakusana analyysistä.

Helpoin ja parhain tapa on tutkia, millä hakusanoilla kilpailijat näkyvät parhaiten.

Tuota sen avainsanalle laadukkaampaa sisältöä kuin kaikki Googlen ensimmäisen sivulla ilmaantuvat sisällöt.

Alasi isoimmat kilpailijat ovat sinua parempia monessa asiassa. Myös SEO:ssa.

He osaavat tuottaa oikeanlaista sisältöä hakusanalle, joka vie heidät Googlen ensimmäiselle sivulle. Tuota parempaa sisältöä, jotta pääset heidän yli.

Näin hakusanamainos painetaan lähes aina.

Ehdottomasti tärkein asia oikeiden avainsanojen jälkeen on hakusanamainoksen otsikko. Joudut kilpailemaan mainoksen klikkauksista muidenkin toimijoiden kanssa.

On tärkeää erottua massasta, jotta tulee paljon vierailuja sivullesi.

Hyvin eroavan otsikkojen suunnittelun voit aloittaa tutustumalla muiden yritysten hakusanamainoksiin.

Arvoitus tekee mainoksesta houkuttelevan. Asiakkaalle tulee pakkomielle ottaa enemmän selvää ja seurauksena painaa mainosta.

Tässä hyvä esimerkki hyvän mainoksen otsikosta: Näin saat karistettua 10 kiloa vain kuukaudessa.

Hakusana mainonta on turha, jos sinulla ei ole tämä tehtynä.

Mitä tapahtuu, kun asiakas painaa hakusana mainoksen. Tietenkin hän laskeutuu laskeutumissivulle. Nyt on tärkeä näytönpaikka, sillä myyntisivu ratkaisee, ostaako asiakas ratkaisun.

Myyntisivun tehtävä on herättää isoa ostohalua ja tämä saadaan aikaan, kun tiedetään kohderyhmän kipukohdat ja tarpeet. Tämä vaihe on erittäin tärkeä.

Hakusana mainonta ilman toimivaa myyntisivua on kuin hukkaan heitetty setelipino. Käytä tärkeää mahdollisuutta hyvin.

Oikea hakusana voi tuoda sinulle nälkäisen, ostovalmiin asiakkaan, joka vain etsii oikeaa tuotetta.

Käytä mahdollisuuksien mukaan hyvää copywriteria. Hän toteuttaa sinulle myyvän laskeutumissivun. Hän osaa konvertoida kävijät liideiksi ja kaupoiksi.

Minä voin suunnitella sinulle timanttisen myyntisivun, joka saa asiakkaan ostamaan.

Täytä vain alla oleva helppo lomake. Palaan sinuun mahdollisimman heti asiaan.

Vaihtoehtoisesti, voit saada viisi viikkoisen Copywriting -kurssin vain 68€. Kurssi on sinulle erittäin hyvä sijoitus elämään.

Kurssi opettaa sinua kirjoittamaan myyvää tekstiä alusta loppuun.

Kurssin saat täältä.