Mikä on digitalisaatio?

Digitalisaatio on maailman muuttumista digitaaliseksi. Eri prosessit annetaan tekniikan hoidettavaksi.

Ihmisen tarvitsee pelkästään tehdä luovaa – ja suunnittelu työtä.

Se voi mullistaa kaupankäynnin, mutta luo myös uusia mahdollisuuksia.

Esimerkiksi digituotteita ovat verkkokurssit, webinaarit ja e-kirjat.

Digitalisaatio muuttaa fyysisen tuotteen digitaaliseen muotoon.

Mikä on digitaalinen bisnes?

Digitaalisen bisneksen pyörittämiseen tarvitaan vain läppäri ja puhelin.

Sen on mahdollista toimia täysin automaattisesti ja tuottamaan sinulle passiivista tulovirtaa.

Näitä digituotteita ovat verkkokurssi, puhelinvalmennus yms.

Periaatteessa kaikki ovat digitaalisia tuotteita, joissa ei tarvitse nähdä asiakasta ja joka hoituu kokonaan etänä.

Nykymaailmassa on suositeltavaa olla jonkinlainen digituote ja henkilöbrändi.

Hyvällä brändillä saat arvostusta normaalissa palkkatyössä mm. parempaa liksaa.

Digituotekin tarvitsee hyvän brändin, onnistuakseen mallikkaasti.

Tämän digitaalisen kanavan yrityksesi tarvitsee.

Usein sanotaan, että jos yrityksesi ei löydy Googlesta, yritys ei ole olemassa.

Digitaalisten kanavien ykkönen on tällä hetkellä hakukoneoptimointi.

Lyhyesti hakukoneoptimointi on ensimmäisissä hakutuloksissa näkyminen oikeilla hakusanoilla.

Lisää aiheesta voit lukea täältä.

Hakukoneoptimoinnilla on mahdollisuus saada ilmaiseksi asiakasvirtaa.

Millään muulla digitaalisella alustalla ei saa näin tehokkaasti ja suurta liikennettä.

Digitaalinen tuote, jonka voit myydä tuhansien edestä.

Oman osaamisen tiivistäminen verkkokurssiin kannattaa.

Koko ajan tämä bisnesmalli yleistyy. Tulevaisuudessa se korvaa seminaarit kokonaan.

Tähän digituotteeseen jokaisella on mahdollisuus käydä käsiksi ihan mistä vain, milloin vain.

Sen takia sen suosio kasvaa koko ajan vain entistä enemmän.

Siispä tee oma laadukas verkkokurssi muun toimintasi ohelle ja rupea myymään sitä.

Tästä digitaalisesta tuotteesta tulee iso menestys.

Yrittäjällekin digibisnekseen lähteminen on tuloksellista.

Brändi on erittäin tärkeä digitaalisessa maailmassa.

Kun myyt jotain tuotetta, olipa se fyysinen tai digituote, myyntisivulla on isoin merkitys.

Brändi tulee toiseksi. Sen tärkeydestä kerron sinulle kaksi tärkeintä asiaa:

  • Kivenkova brändi saa asiakkaat maksamaan tuotteestasi Premium -hintaa eli maksamaan enemmän kuin ihan samankaltainen tuote.

    Brändi saa digitaalisen tuotteen tuntumaan asiakkaiden mielestä paremmilta.
  • Digitaalinen tuote on helppoa ja halpaa ylläpitää. Yrittäjälle ei tule lainkaan kiinteitä kustannuksia.

Digitalisaatio tekee yrittämisestä vaivattoman helppoa.

Voin suunnitella kanssasi sinulle sopivaa digibisnestä.

Täytä alla oleva lomake. Olen sinuun yhteydessä mahdollisimman heti.